Thursday, May 20, 2010

~Week Six @ SUK~

Minggu ini aku kne menyiapkan semua keje yg masih tinggal....sbb tggl beberapa minggu lg portal perak akan dipublish...penin gak la nk edit2 suma ni...mne yg aku xtau aku tny kak fidah tuk mengajarku...kdg2 aku membuat bersama2 kak fidah....sedikit sebyk ia dpt membantu aku lebih memahami menggunakan JOOMLA....godek pny godek, edit punya edit....akhirnye semua keje ciap dilakukan....tetapi hny tggl beberapa masalah yg tidak dpt diselesaikan....so, kak fidah ckp nt dia akan cuba selesaikan masalah tersebut...THANKS kak fidah....ehheheh...coz byk gle dh tlg n ajar sy...So, ni antara keje2 yg dh ciap...mane yg ditandakan merah tu adlh hasil2 keje aku.....

"Pautan Laman", first menu yg aku add


Antara categories bwh pautan laman


Aku just edit gmbr2 tu supaya background ia takde


Gmbr2 ni aku edit kasi size suma nye sama





Antara module2 yg di add


Menu yg di add di bahagian footer


Satu lagi menu yg ditambah di main menu


Language selection-ni wat bersama2 kak fidah

No comments:

Post a Comment