Wednesday, May 19, 2010

~Minggu Ke-5 LI~

Pejam celik, pejam celik dh sebulan aku mnjalankan latihan industri kt SUK.....macam2 pengalaman aku dpt dlam mase sebulan ni....dan sedikit sebyk gak aku dpt menyesuaikan diri aku kt office ni.....keje msh berjalan seperti biasa....aku masih berusaha menyiapkan tugasan yg diberikan mengikut ape yg disuruh...

Aku sedaya upaya menyiapkan tugas tersebut dalam minngu ini.....Akhirnye tugasan2 tu sempurna diciapkan dan kak fidah berpuas ati ngn keje aku tu...dan sudh tentula tugasan yg baru akan menanti aku....kali ini aku diminta untuk menambah beberapa module seperti borang maklumbalas, aduan online dan menambah beberapa menu bahagian footer mengikut portal lama...

Ari jumaat, 7 May 2010 SUK mengadakan latihan kebakaran.....tepat jam 9.00 alarm berbunyi menandakan staff2 harus keluar dr banggunan konon nye untuk menyelamatkan diri dan berkumpul di bhagian hadapan banggunan dimana tempat yg memg dikhaskn tuk berkumpul.....bomba dtg seolh2 kebakaran memg benar2 berlaku dan sedikit taklimat diberi berkenaan cara2 yg perlu dilakukan semasa kebakaran....latihan tersebut selesai lebih kurang dlm pukul 11 dan semua staff dibenarkan msuk semula ke office masing2.....aku menymbung semula tugasan baru yg diberikn....


Bersama Student2 Praktikal Semasa Latihan Kebakaran

No comments:

Post a Comment