Monday, May 17, 2010

~Second Weeks @ SUK~

12 April 2010

Rini aku datang office seperti biasa...Tepat jam 8.00 aku dh smpi office....dh semggu aku xder supervisor, jadi rini aku tny kak lin sape supervisor aku coz nk kena anta form yg perlu ditandatangani oleh supervisor....tp still xder respond..so, kak lin g tny EN.NAZMI iaitu salah seorg pegawai maklumat di BPM....aku pn jmp la En.Nazmi....En.Nazmi tny serba sedikit mengenai silibus yg aku belajar dan programming language yg aku belajar.....sembang pny sembang then En.Nazmi bg suggestion maybe aku leh tolong tuk wat portal menggunakan JOOMLA...disebabkan aku LI hny 3 bulan, so En.Nazmi kata klo nk wat system mybe xsmpt....2 yg En.Nazmi cadangkan wat portal...Antara2 supervisor yg mybe amik aku ialah PN AZILAH, PN NORHALIZA atau CIK RAFIDAH.


14 April 2010


Rini, akhirnye aku dapat tau gak sape supervisor aku...EN.JOHARI (Penolong Setiausaha Kerajaan Negeri) yg telah buat keputusan dan PN AZILAH adlah supervisor aku....tp Pn Azilah xder....dia g kursus...so aku dptkn tandatangan Cik Rafidah ataupun Kak Fidah sbb kak fidah ni under Pn Azilah gak...



15/16 April 2010


Ari ni, task pertama yg aku dpt iaitu aku kne wat banner sempena Hari Keputeraan Sultan Perak yg akan diraikn pada 19 April 2010....aku kena wat banner tu menggunakan photoshop...banner ni akan dimasukkan ke portal perak.....


Banner Hari Keputeraan Sultan Perak Menggunakan Photoshop

No comments:

Post a Comment