Tuesday, May 18, 2010

~Minggu Ketiga di SUK~

19 April 2010

Banner Hari Keputeraan dh ciap dan dh dimasukkan ke dalm portal perak...Kak Fidah berpuas hati ngn keje aku...walaupun aku xberapa reti sgt gne photoshop tp leh la..lepas godek2 ape yg patut...akhirnye berjaya gak ciapkn task 2....tp keje ni dh ciap 16hb lagi....alhmdulilah, task pertama dpt disempurnakan....

20 April 2010

Hari ni, aku menghadiri meeting Unit Pembangunan yg Ke-3....Meeting ni diketuai oleh En Johari...Meeting ni bermula pada pukul 9.00....Banyak perkara yg dibincangkan semasa meeting ni dijalankan dan kebykkan nye adalah mengenai sistem2 yg telah dibuat dan masalah2 yg dihadapi...setiap sistem dipertanggungjawapkan kepada staff ataupun pegawai2 teknologi maklumat yg berlainan...semasa aku mengikuti meeting ni mcm2 pengalaman aku dpt...sedikit sebyk dpt mengajar aku cara bagaimana nk attend meeting yg besar mcm ni...Selain itu aku dan beberapa student prktikal yg baru menjalankan praktikal di sini diberi peluang untuk mengenalkan diri dan memberi sedikit pendapat mengenai meeting yg dibincangkan...


21 April 2010

Rini, task kedua aku dpt....Pn Azilah menyuruh aku membuat flowchart untuk e-Aduan....iaitu bagaimana aduan dibuat oleh pengguna sehingga tindakan di ambil...Maklumat yg Pn Azilah berikan kepadaku sedikit sebyk dpt membantu aku untuk menyiapkan task kedua ini....



Flowchart E-Aduan

No comments:

Post a Comment